jordemoderrenske.reismee.nl

Bezoek!

Lieve lezers,

Afgelopen donderdag, 6 oktober, mocht ik mijn broer verwelkomen in Denemarken!

We hadden een weekend volgepland met leuke uitstapjes naar het centrum, Den Gamble By, Moesgaard Museum en meer. Het was een ontzettend fijn weekend waarbij we vooral veel verhalen hebben gedeeld en de stad hebben gezien. Als je de foto's wil zien kijk dan even in het fotoalbum! Helaas heb ik van Moesgaard geen foto's want dit is alleen toegestaan voor privé gebruik en mocht ik dus ook niet op dit blog zetten.. Maar als je wil zien hoe blij ik was om mijn broer te zien, neem dan vooral even een kijkje tussen de foto's ;)

Ik ga nu snel een paar uur slapen voordat ik mijn laatst 12uurs nachtdienst in ga! Hierna moet ik nog maar zes diensten en dan zit dit grote avontuur er al weer op!

Liefs,

Renske

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!