jordemoderrenske.reismee.nl

De tijd vliegt!

Lieve lezers,

Ik kom tot het besef dat ik morgen alweer mijn zesde stageweek in ga! De tijd vliegt! Over drie weken zit mijn stage hier alweer op en is het tijd om terug naar huis te gaan.. Ergens ook wel weer fijn om iedereen te zien.

Ik merkte dat ik in het begin echt wel tegen de taalbarrière aanliep. Ik vind communicatie een belangrijke factor binnen de verloskunde en als dit wegvalt is het soms toch erg lastig om meer naar de voorgrond te treden. Na het bespreken hoe we dit het beste konden aanpakken merkte ik dat ik stappen aan het zetten ben! Beetje bij beetje werk ik naar zelfstandigheid en zelfvertrouwen. Ik word steeds een beetje zekerder van mijn kennis en kunde.

Waar ik eerder bang was om fouten te maken, merk ik nu dat ik er met veel goede moed voor ga. Ik vind het fijn om deze groei te merken en ga zo nog even door!

De komende week heb ik dagdiensten en dan mag ik het hele weekend met mijn broer zijn! Hij komt een weekend langs en hier heb ik natuurlijk ontzettend veel zin in!!

Liefs,

Renske

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!