jordemoderrenske.reismee.nl

Aangekomen in Denemarken!

Lieve lezers,

Afgelopen zaterdagavond ben ik dan aangekomen in Denemarken! Het avontuur gaat nu echt beginnen. Ik ben zenuwachtig maar ook benieuwd naar wat mij te wachten staat en wat ik ga meemaken.

De eerste dagen ben ik niet alleen in Denemarken maar heb ik mijn vriend en ouders dichtbij. Ze zijn meegereden en zullen de eerste week in de buurt zijn. Dit is voor mij heel fijn zodat ik kan wennen aan de omgeving en ik mij niet direct alleen voel. Het gevoel van alleen zijn kan natuurlijk heel goed op gaan spelen omdat je in een vreemd land bent en de mensen een vreemde taal spreken maar ik weet dat dit goed gaat komen!

Ik heb de komende twee dagen vrij om de omgeving te verkennen. Daarna gaat mijn stage van start!

Via deze weg houd ik jullie op de hoogte!

Liefs,

Renske

Reacties

Reacties

Gerda en Wim

Renske heel veel succes en het kalm aan met het vriendje ! Groet Gerda en Wim .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!